Algemene vragen:

WOW! is een initiatief van ondernemer Milton Alvarez, onder de handelsnaam WOW! schoonmaakdiensten zijn verschillende zelfstandig ondernemers betrokken die hun dienstverlening verrichten onder de richtlijnen en filosofie van de organisatie. WOW! is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer: 61617288 met als wettelijk vertegenwoordiger de heer Milton Alvarez.

Om een vaste dienstverlener te boeken kun  je een vrijblijvende afspraak plannen om kennis te maken. Tijdens de eerste ontmoeting overleggen we alle details in verband met frequentie, tijdstip en kunnen wij persoonlijk al je vragen en onduidelijkheden verhelderen.

Wij van WOW! zorgen voor een veilige online omgeving om de gegevens van onze klanten te beschermen. Je kunt gerust in onze site surfen en je betalingen verrichten.

Op dit moment zijn wij actief in de regio Amsterdam, Rotterdam en Haarlem

Ja, zeker. Wij zijn een kleinschalige dienstverlening organisatie met uitstekende referenties.

Een van de voorwaarden om deel te nemen aan onze organisatie is in het bezit zijn van een aansprakelijkheids-  verzekering  voor ondernemers. In geval van schade wordt deze door de verzekering gedekt. Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u naar onze voorwaarden pagina.

Vragen over boekingen:

Je kan een van onze diensten boeken via deze website. Je kan ook bellen of e-mailen om een vrijblijvende afspraak te maken. Nadat alle details zijn afgesproken kan je  de boeking in onze website maken. Dat doe je zo:

  1. Datum: Kies de dag en de datum en tijdstip uit de kalender in de pagina van de dienst die je wil boeken.
  2. Contact gegevens: Voel a.u.b uw gegevens toe.
  3. Betaling: kies a.u.b de betaalmethode die het best bij u past.

Nadat je de boeking hebt voldaan ontvang je een email ter bevestiging. Een van ons zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om telefonisch je boeking te bevestigen.

Je kan op ieder moment online een van onze diensten boeken. Voor spoed gevallen kan je altijd bellen naar 06 4547 7939

Ja, natuurlijk. Je kan altijd een boeking afzeggen of veranderingen door geven. Houd rekening met een opzegtermijn van 24 uur.

Vragen over schoonmaakwerk:

Dat is helemaal niet nodig. We hebben geen bezwaar als u het prettig vindt om thuis te blijven.

Vanuit de ervaring hebben we geleerd dat werken in teams van twee de beste optie is . Zo kunt u altijd op ons rekenen in het geval dat een van de teamleden verhinderd is. Heeft u liever een persoon in plaats van twee? Dat is geen probleem, wij zullen dat regelen.

Het is niet alleen mogelijk maar ook de beste manier. Bij WOW! weten dat het niet prettig is om iedere week een nieuwe schoonmaker of schoonmaakster te krijgen. Wij doen ons best om een vaste hulp bij u te houden.

Nee, bij het intake gesprek informeren we u over de schoonmaakmiddelen en hulpmiddelen die u kunt kopen. Wij kunnen ook deze producten voor u leveren. Als u dat wenst kunt u ook de producten via onze webshop bestellen.

Een extra klusje is een van de taken binnen het schoonmaakwerk die alleen een paar keer per jaar of indien nodig is worden verricht. Denk aan bijvoorbeeld de koelkast aan de binnenkant, de oven, de boeken kasten en het meest aangeraden: de ramen lappen. Je kunt natuurlijk zelf bepalen welke extra klus door ons wordt verricht. Bij regelmatige boekingen kunnen wij iedere keer “the high five” taken verrichten waar van je de extra klus zelf  kunt bepalen. Dat is heel slim, zo kunnen we jouw hele huis schoonhouden.

Vragen over betaling:

Ja, zeker. Als je een factuur nodig hebt kan je deze per email krijgen.

Nee, Je zit bij ons niet vast aan een abonnement. Je kan  de afspraak dagelijks afzeggen of verplaatsen.

Bij WOW! maken we gebruik van Omnnikassa. Dit is een veilig online betaalsysteem die de volgende betaal opties aanbiedt: iDeal, MasterCard, Visa en Maestro. Om de betaling te verrichten kan je ook gebruik maken van de PayPal methode.
En uiteraard, direct overschrijven.

Nee. Je kan via de website de bestelling betalen of achteraf via overschrijving.